Tuesday, October 23, 2012

Eile oli järjekordne tore päev, koolist tulles sain kohe väravate ees mõne sõbraga kokku, tulime Lagunasesse ning läksime jäätist sööma. Seejärel tulin koju, vahetasin riided ja sõin korralikult kah ning seejärel läksime Fernandoga ratsutama. Ma ei hakka ausalt pikka juttu tegema, sest pole palju rääkida, kuid väga väga lahe oli ja mu hobune oli nii ilus ja valge! Esimest korda elus sain ka täitsa üksinda ratsutada kohe nii mõnedki kilomeetrid, hea algus seegi. Korraks tõmbasin seda köit liiga tugevasti enda poole ja siis tuli ikka väike värin südamesse küll, sest hobune tõusis tagumistele kapjadele aga noh õnneks rahustas Fer ta maha hahha :D Aga jah kindlasti ei jää see mul viimaseks korraks, millal hobuse selga istusin, sest päriselt ka mulle täiegaaa meeldis:)
Koju tulles olin natuke aega siin, tegin oma graafikadisaini praktikaid ja seejärel läksin Elliottiga välja. Käisime ta pruudile kinki ostmas ja jutustasime lihtsalt, aitas mind mu asjadega ja pea sai kohe palju selgemaks pärast temaga rääkimist. Lihtsalt nagu selle väikese ajaga on tema näol mulle ikka nii mega hea sõber saand. Õhtul hiljem püsisin kodus, vaatasin seebikat, et keeleõpet kiirendada ja ega rohkem midagi ei meenugi.
Täna oli koolis lebo päev, nagu ikka üldiselt. Inglise keeles oli jälle eksam ka, mis oli maailma lihtsaim, isegi, kui mingi 20 lauset inglise keelest hispaania keelde tõlkima pidin. Tunnen suht enesekindlalt end nende lausete osas since nad olid nagu "The computer can take pictures" "Leonora should learn how to play a guitar" jne :D Ühel hetkel hakkas terve klass tahtma, et ma neid aitaksin ja no muidugi, mis mul selle vastu olla saab. Nad ju mind samamoodi nii palju aidanud ja igast lehti mahakirjutamiseks jagand ja kõik plakatid mu eest ära teind ja mis kõik. Kuna eksami ajal oli klassis teine õpetaja, lubas ta mul tuimalt pooled vastused ette lugeda...Noh, eks see näha ole, mis õpetaja Mike selle peale homme ütleb, kui poolel klassil samad vastused olid aga noh kõik olid õnnelikud ja mis seal ikka.
Pärast kooli käisime perega vanaema sünnipäeva puhul väljas söömas ja pärast seda tulin koju ja jäin magama, lihtsalt ulme väsimus oli peal. Hiljem läksin oma tädi poodi, kohe kui suu lahti tegin, hakkasid inimesed jälle küsima, et kust pärit olen ja miks ma siin olen ja noh kõike seda. Välimusest aru ei saagi, et kusagilt Euroopa poolt tulen hahahha :D Sealt ostsin trenniriided ning homsest hakkan loodetavasti jooksmas käima. Või tihedamini zumbas. Panengi nüüd kohe oma iPodi laadima...
AAAA JA KUIDAS MA SAIN UNUSTADA...Täna saabus mu pakk Eestist koos kama ja šokolaadide ja tõmmu kommidega ning uue pangakaardiga!!! Veits vähem, kui pooled šokolaadid andsin perele, endal süda veits sees nuttis küll aga noh kade ka ei saa olla ju. Aga jah, väga hea meel selle paki üle ikka!!!
Nädalavahetuseks kah juba plaanid tehtud ja jälle tuleb päris põnev arvatavasti :) 
Aga mis seal ikka, suht mõttetu postitus tuli ja arvatavasti kirjutan uuesti pühapäeval, kui varem midagi põnevamat ei juhtu. Nüüd lähen vaatan oma nägemata Gossip Girli osa ära.
Adios! 







No comments:

Post a Comment