Monday, October 15, 2012

Pühapäev, 14.oktoober

Kuna praegusel hetkel pole midagi olulist teha, kirjutan eilsest päevast veidi. Hommikul sain mõnusalt kaua magada, ärgates jõin kohvi ja sõin torti. Oh, milline luksus- mu pere eriti torte ei armasta ja seetõttu on kõik laupäevasest ja reedesest päevast alles jäänud tort minu päralt hahaa. Ja noh, neid kilosid koguneb juba nii palju, mis see natuke torti siis ikka enam muudab:D
Seejärel rääkisin megapikalt oma tädiga igasugustel teemadel, ma nagu kõigest ei saa siia kirjutada, aga põhimõtteliselt jah. Päris nice oli. Seejärel veel jutustasime Laraga, kes reedel ka siia tuli. Ta on lihtsalt nii megatore ja lahe inimene. Pärast seda tundus, et päev on päris igav, midagi nagu ei toimund ja seejärel skaipisin Märdiga taaskord ja täiega hea oli rääkida:) Kuigi ma ei tea, tunnen, kuidas mul juba paregu päriselt kah keel nii krussis on seda rääkides, veider. Siis kutsus Elliott mind Matias Romerosse kolme ajal sööma. Mõtlesin, et ok läheme teiste vahetusõpilastega. Ta tuli oma ema ja vennaga mulle maja ette järele ja sõitsime nende mugava ja KONDITSIONEERIGA maasturiga Matiasesse, seal läksime ikka mingisse väga fancysse söögikohta, mõtlesin veel, et hea, et oma 500 peesot kaasa võtsin:D Ise tasuma õnneks ei pidanud ja noh rahast pole sobilik rääkida, kuid arve oli ikka megasuur. Ma sõin krevette nagu mingis kookoseümbrises või taignas kookosega või ma ei tea, kuidas seda kirjeldada aga nii maitsev oli. Krevetid on ikka täiega mu lemmikuks saanud siin. Tahtsin söögist ja kõigest pilte ka teha aga väike aukartus tekkis:D Rääkisime igasugustel teemadel ja supernice oli, päriselt. Kutsusid mind randa ka nendega. Veracruz või Huatulco, kuid veel ei tea millal, kuid olen kindlasti in kõige sellega, mis puudutab randa ja ookeanit hahaha:D Viie-poole kuue paiku läksime Elliottiga Jasmini kodu juurde temaga kokku saaman ning läksime võtsime meie lemmikkohast frappucinod. Taaskord jälle rääkisime, meenutasime YFU laagrit ja üldse muljetasime kõigest toimunust ja olnust. Varsti kohtusime ka Lary ja Carlosega ning hiljem läksime taaskord kolmekesi jalutama, istusime pargis ja oli väike trust circle:D Nii mõnus on lihtsalt rääkida teiste vahetusõpilastega, sest nad nagu mõistavad lihtsalt miljon korda paremini su mõtteid ja kõike, kui need, kes ise sama asja pole läbi tegemas või teinud. Lihtsalt nii hea oli!!! Ja üldse ma päriselt ka tunnen, kuidas siia Lagunasesse on vahetusüõpilaste kohapealt ikka nii mõnus ja super seltskond kokku sattunud :) Varsti saatsime Jasmini koju ära ning seejärel tõi Eli ema meid ilusti Lagunasesse tagasi kah. Väga mõnus õhtu oli, päriselt.
Lõppu veel paar pilti reedest ka, mis Jasmin mulle saatis.
Ja mis seal ikka, suured ja soojad kallistused minu poolt sinna külma Eestisse!

With sweet Jasmin


Que rico!!!
Nii megad inimesed!

Jasminiga mu sünnaõhtul

Jakobiga. Hahhaa mõlemad oleme siin hullud kaunikesed, ma tean. 
Luis!!! 

No comments:

Post a Comment