Saturday, April 20, 2013

Poiste sünnipäevast

Õhtul kümne paiku võtsin takso ja sõitsin Guty, Jesuse, Priciliano, Antelmo ja kelle kõigi ühissünnipäevale. Väga vähe rahvast oli, aitasin neil veel natukene asju korraldada ja kuskil tunni aja pärast hakkas inimesi saabuma. Kõik olid teisest koolist ja terve kool oli kohale kutsutud haha. Tuli ikkagi kuskil 50-60 inimest vaid. 

Õhtu kujunes väga toredaks, sain üle päris pika aja oma teise kooli sõbrannadega aega koos veeta. Syennit ja Laurat ikka näeb siin-seal aegajalt, aga ma ei tea, mis need teised kogu aeg teevad. Aga jah, seekord olid ikka kõik Rossy, Genesis, Larysa (pole suurim sõbranna mul just hahah. Draamad, draamad. Oli ennem sakslase Jasmini vahetusõde ka), teine Laura, Ariana, Carmelita, Karla jne jne. Väga äge oli nendega üle taaskord koos aega veeta :)

Palju sai tantsitud ja need jalanõud pean ma nüüd küll ära viskama hahaha. Arrolladora pluss eilne on oma töö teinud. Eks kirjutada oleks palju, kuid üldjoontes möödus õhtu rahulikult. Selle ajani, kui koju tulemiseks läks. Ma ei tahtnud kõndima hakata, kuna ikka enam-vähem kaugel oli see koht. Istusime siis mõnede inimestega Angeli autosse, et ta meid kõiki koju sõidutaks ja siis hakkas mingi draama pihta, kuna kellegi teise auto oli ära varastatud. Päris hull, kuti isa oma oli veel. Täna pole sellest midagi rohkemat kuulda olnud, ehk leidsid ülesse siiski. Viivitasime seal päris kaua ja koju jõudsin lubatust tund aega hiljem, oih.

Täna olen terve päeva perega koos olnud, hommikul üle väga pika aja lihtsalt istusime oma saksa õe Laraga maha ja jutustasime ja jutustasime, nii hea ja me ikka üks ühele sarnased :D Millalgil käisin korraks üleval korrusel oma toas ja kui alla tulen, mis ma näen. Kari jalgpallureid istub köögis ja jutustavad mu vanaema ja tädiga :D Kuskil pea kaks tundi olid seal. Algul olid tulnud vaid seetõttu, et mu hostemalt hõbeehteid ühe tüdruku viieteistaasta sünnipäeva kingiks osta aga jah...eks juttu jätkus seekord kauemaks neil. 

Majas uus draama kah lahti, mu nõbu Laura läks enda jalgpallurist poisist lahku, nüüd on nii vihane ja kurb ja ei söö midagi ja kogu aeg hakkab nutma :D Eelmisel nädalal oli neil facebookis veel suhteseis "abielus" ja kirjutati üksteistele, et kui elu lõpuni nad koos ikka on. Mehhiko :D

Täna õhtul on kõrvallinnas El Barrios vela ehk selline traditsiooniline rahvariietega pidu, kuhu nii mõnedki inimesed mind kutsunud on aga vist ei hakka minema. Teen ilmselt üle pika aja nädalavahetusel ühe koduse õhtu ja olen tlayudarestoranis oma tädil abiks. Või vaatan, mis Lara mõtleb ja teeb ning kuhu läheb. Aga tõesti, hakata jälle neid rahvariideid otsima ja laenama ja raha nii piletite, soengu ja kõige peale raiskama...ah, järgmine kord.

Küsimuste küsimiseks kirjutage kommentaar või suunduge mu ask.fm'i lehele ask.fm/kerturuu :)

Aga okei, ega siis rohkem midagi. Kallid, musid paid, TSAUKI :)

Kõige lõbusamad omavanused sõbrannad siin:) Syenni ja Laura
hahaha:))
 Vasakul pool olev poiss on kurttumm aga sellegi poolest megaseltskondlik ja lahe inimene:)

Carmelita, Syenni ja Pepe (Ivani vend ta)
Syenni, Jesus, mina, Cristian
See mees nüüd küll koolis enam ei õpi hahhaa... :D Aga keegi Syenni väga hea sõber

Sünnipäevalise Jesuse ja Syenniga
Mulle meeldib see pilt :) Kõik nii rõõmsad
Pura gente guapa;) Pool rahvast umbes

No comments:

Post a Comment