Friday, April 19, 2013

Sellest nädalast

Jälle üks koolinädal möödas, täiesti uskumatu!! Olen uuesti tubliks hakanud, iga päev käin ujumas ning nüüd juba jälle suudan rohkem ja pikalt seda teha, vahepeal oli kõik jõud ikka täitsa ära kadunud. Ilmad on kohutavalt kuumad. Okei, tegelt pole midagi kohutavat, just mõnus ja hea, ainult, et kodus on põhitegevuseks küll kujunenud dušši all olemine. Vihma ka ei saja ja ikka veel mu pere ja kõik siin räägivad, et see pole veel midagi hullu, et mais ja juunis pidi see tippude tipp alles saabuma...Oh eks elame ja näeme. Eile oli varjus näiteks 37 kraadi...varjus.

Esmaspäeva õhtul hiljem püsisin ilusti kodus, teisipäeval sain pärast tunde Jakobiga kokku, kuna hetkel lõpuklassidel on käsil mingid suured eksamid ja tal selle puhul tunde ei toimu. Käisime võtsime ühed michid, kõndisime ringi ja rääkisime, rääkisime, rääkisime. Ma ausalt ei mäleta, millal oli viimati see aeg, kui me Lagunases vaid kahekesti päevasel ajal väljas käisime. Ei tea, kas ongi olnud :D Kõik nende koolide kellaaegade erinevuste pärast. Aga väga hea olii :) Hiljem läksime CECA juurde ja saime sealsete sõpradega kokku, veits "hängisime" ringi ja juba jälle oli mingeid hõikeid kuulda "Jakobo, presentameeee" ehk siis kutid tahtsid, et mind neile tutvustataks. Kaua aega ei hakanud selle peale raiskama.  Hiljem käisin veel koolist inimestega väljas, lihtsalt pargis istumas ja jutustamas.

Kolmapäeval pärast ujumas käimist ja väikest siestat pidin onu üllatussünnipäevale minema, aga nii hostema kui ka nõbu, kes temast hiljem läks, unustasid mõlemad mind ära. Normaalne :D Aga ega siis midagi, algul ei tahtnud minna, sest hakkasin mõtlema, et pärast polnud ma kutsutud äkki ja mis iganes, aga varsti tuli juba Verolt sõnum, et kus olen ja miks mind seal pole. Eks ajasin jalad alla ja jalutasin siis.

Kohapeal oli hästi tore, mu pere ja nende sõbrad on ikka nii humoorikad inimesed ja naerda saab alati megalt. Söök oli ka muidugi hea ja tort ülimaitsev :D Kõikidel nõbudel olid peikad kah kaasas ja ega muidugi ei jäänud ka puudutamata see minu teema, et kellega ma ikka koguaeg neid sõnumeid seal whatsappis saadan, endal suu kõrvuni peas ja, et keegi sellel Kertul ikka on ja kui ei ole, siis natukene veel aega, sest Laragi oli enda kuti saanud alles viimasel vahetusaasta kuul ju.. :DD Hahaha. Bien chismositas.

Pärast läksime Saúliga välja. Juba varem olime kokku leppinud, et õhtul teeme midagi, aga jäi natuke hilja peale see kõik. Mõtlesin, et ah okei, et lihtsalt jalutame ringi või teeme ta autoga mõne tiiru kuskil aga kus sellega. Oli tema nõbu ja mu sõbranna Blancagi koos temaga, Saúli onu ja Blanca kutt Albert. Neil oli plaan tehtud, et läheme kõik koos restorani sööma. Okei. Nad olid truck autoga, kuhu salongi mahtus vaid kolm inimest ja nii mind siis rõõmsalt paigutatigi sinna Blanca ja ta isa vahele ja kutid läksid kasti. Alguses oli veits awkward, sest ei osanud midagi sellist üldse oodata, kuid väga kiiresti hakkas jutt jooksma ja sellest piinlikusest sai kiiresti üle.

Algne plaan oli minna Lagunase ainukesse arvestatavasse ja uhkesse restorani Iba Azuli aga kuna kell oli kolm minutit enne kümmet ja kuna kohe seda kohta sulgemas oldi, siis läksime ühte ilusasse kohviku sarnasesse kohta, kuhu ennem veel jõudnud polnudki. Ma piirdusin vaid kohviga, kuna olin seal sünnipäeval end väga täis muginud. Täitsa tore oli, jututeemad olid põnevad ja sain muidugi ka Eestist jälle ta onule palju rääkida :D  Kusagil üheteist ajal juba lõpetasime, kõndisime Saúliga koju. 

Juba mu maja trepi peal oli mind ootamas üks jalgpallur...Koos Harumy ja tema jalgpallurist peika Oscariga. No manches. Teise prima kutt oli talle mu numbri andnud ja nüüd ta tahab hirmsasti tuttavaks saada, aga ei hakanud välja tegemagi. Naeratasin Oscarile ja Harumyle ja kõndisin rahuliku südamega tuppa. Istusime perega veidi aega suures toas, jutustasime ja vaatasime uudiseid ja oligi aeg jälle magama minna.

Eile midagi ei teindki eriti, ujumas olin tavapärasest kauem ja õhtul puhkasin.

Tänane koolipäev oli hea. Hommikul oli suur tahtmine tund aega hiljem kooli minna, läksin ikkagi seitsmest, kuna tahtsin hea õpilane olla eks ja mis selgus...Muidugi jäi esimene tund JÄRJEKORDSELT ära. Ega siis midagi. Mängisime võrkpalli ja ma olen kindel, et ma olen halvim mängija ever vist :D Sellegipoolest oli lõbus. Nendes Eesti kehalise kasvatuse tundides tundub, et kui midagi valesti teed kuskil pallimängus, siis kõik on tigedad su peale, aga siin vahet pole, inimesed on rõõmsad, kõik on õnnelikud, kõik on hästi :D

Seejärel toimus kolm poolikut tundi ja juba üheteistkümnest saime koju. Olin siin oma tädidega, rääkisin Lupita (oma 5-aastase õega) juttu ja käisin jalutasin vee arvet maksma. Nüüd ootan Jakobit, kellega varsti välja lähme taaskord ja õhtul Jesuse, Priciliano ja Guty ühissünnipäevale. Kui igav hakkab, siis hiljem teise seltskonnaga karaoket laulma aga eks näis.

Mis veel...Täna tuli meili peale JO ehk YFU järelorientatsiooni kutse. Nii hirmus mõelda, et kogu see vahetusõpilase teekond hakkab mul järjest enam ja enam lõpule lähenema, sest reaalselt ei taha, et see kõik läbi saab. Kindlalt parim aeg mu elus!! Lennupiletid kah kinnitatud nüüdseks ning Eestisse jõuan ööl vastu 28. juunit kell pool 1. 

Aga mis seal ikka, päikest teie südametesse!

Ask.fm- ask.fm/kerturuu KÜSIGE kui midagi huvitab :)

Uute piltidega teid seekord kahjuks kostitada ei ole. Panen siia mõned "So Mexican" Facebooki lehelt võetud:

















No comments:

Post a Comment