Friday, May 24, 2013

Heihei!! Teen hästi kiire kokkuvõttepostituse möödunud nädalast. Tunnid toimusid vaid esmaspäevast kolmapäevani, neil päevadel kah absoluutselt mitte midagi ei teinud. Iga päev käisime Niklasega õpetajate või pigem nagu nõustajate toas "chillimas". Nad on kolm noort naist, kõik sellised hullud tšikid ja mega lõbusad ja lahedad inimesed. Kõigepealt läksime siiski põhjusega- tahtsime teada saada, kas pärast Cancuni reisi peame kooli tagasi minema ja muidugi peame...Pluss mul on üks 5 ehk läbikukkumise hinne ökoloogia tunnis, lihtsalt seepärast, et kui me YFUga Michoacanis olime, tegi mu klass suurt grupitööd, mis täiega palju kaalus. Eksam oli mul 89 protsenti muidu... Aga noh ühesõnaga aine on mul läbi kukutud nüüd ja pean tegema eksami + veel mõned lehed täitma + tegema mingi toreda albumi ühe ökosüsteemi ja sealse 10 taimeliigi ja 10 loomaliigi kohta, koos piltide ja omaduste ja ma ei tea, mis kirjeldustega. Nagu lihtsalt siin koolis reaalselt antakse mingi kolmanda klassi kodutöid. Aga noh, mis ikka siis, kui mu ökoloogia hinne neile nii palju tähendab, eks ma teen selle asja järgi. Lohutan end sellega, et Niklasel on sellest kursusest neli viite vaja järgi parandada, muhhaha :D

Esmaspäeva õhtul käisin Laurakese sünnipäeval, aga olin vähe aega, kuna sel päeval olin lihtsalt nii väsinud ja ei jaksanud kaua pluss ei tahtnud järgmisel päeval kooli taaskord vaid magama minna. Rahvast oli seal sünnipäeval päris vähe, sest teine kool sai juba selleks aastaks läbi. Kuna tegemist on sellise mõjuka privaatkooliga, on enamik õpilasi väljastpoolt ja kõik läksid oma kodudesse tagasi. Kogu Lagunas tundub tühi olevat ja kohe on seda aru saada ka telefoni aku arvelt, mis nüüd märgatavalt kauem vastu peab...

Eile zumbasse kõndides nägin Marguenit, kes üheksast parki jalgpalli kutsus vaatama. Nimelt oli Cruz Azul vs America väga väga suur ja tähtis esimene finaalmäng. Me võitsime 1-0, otsustav mäng on pühapäeval. Megatore oli pargis, nalja sai ja lõbus oli. Vahepeal olime koos teise kooli kuttidega, Sosa, Pepe, Ioxeli, Torro jne inimestega. Isegi Sauli nägin, kellega nüüd viimasel ajal suhtlemine täitsa ära vaibunud on aga taas sai eludega kurssi viidud ja plaanid paika pandud. :)

Pärast mängu viisime autoga kõigepealt Margueni nõbu koju ja siis läksime Syenni juurde, kus tema ja Lauraga veitsa jutustasime. Kui sealt lahkusime, saime Itzeli ja ta sõbraga kokku ning pärast natukest aega niisama olemist läksime Margueni juurde. Plaanisime üht üllatuspidu kolme nädala pärast ja jutustasime niisama. Oli küll algne plaan tehtud rohke rahvaga välja minna, aga jäi ära. 

Gueni ja ta perekond kutsusid mind Veracruzi aga noh ei hakka midagi uskuma ja mõtlemagi, sest elu juba näidanud, kui suured lubajad need mehhiklased on :D Aga nii vägev oleks!! Ühtegi korda veel korralikku ja suurde ranchosse pole sattund, nii et oleks kindlasti, mida oodata.

Muidu jah..nädalake väga rahulikult kulgenud. Iga päev ikka zumba ja olen sealt omale sõbrannadki saand. Pluss näiteks eile sain ühe naisega täiega hästi jutu peale ja järsku selgus, et on Hectori ema. :D Kolme Hectoriga suhtlen tihedamalt siin. Praegu käib jutt kõige nooremast, 18-aastasest Hectorist, kellega just viimasel ajal väga hästi läbi saama olen hakanud.

Täna alustan kohvri pakkimist, sest homme juba Juchitani Niklase ja Katinkaga ja sealt CANCUNI!!!! Kerge 22 tundi bussisõitu, aga noh, ehk peab siiski vastu. Playliste olen kah viimaste päevade jooksul kõvasti uuendanud, et natukene meeldivamalt see sõit kulgeks. Ma olen reaalselt ikka nii ootusärevil, kui veel olla saakski :)) Läpakat sinna kaasa ei hakka vedama ja ilmselt saab järgmist postitust lugeda alles kusagil kolmandal-neljandal juulil, kui tagasi olen.

Seniks aga kuulmiseni :) ask.fm on http://ask.fm/kerturuu

Pilt Guty instagramist. Nii kallliks need inimesed saand. Alt vasakult Raul, Angel, Andy, Aletheia, Genesis, Guty, Laura V, Syenni, Alexis, Pepe, Jake, Jasmin, mina, Christian, Carlos, Prisci.  Seda taga olevat kutti ei tea.

No comments:

Post a Comment