Saturday, May 4, 2013

Kodune reede

Eile koolis ei käinud, kuna vanaema oli eelmisel päeval öelnud, et pole lihtsalt mõtet ja, et nagunii midagi ei toimu :D Hommikul üheksast olin üleval plaaniga midagi eriti produktiivset päeva jooksul korda saata, kuid ärgates esimene asi, mida kuulsin oli tugev vihmalagin. Magamistoa põrand oli märg ja aknast välja vaadates oli näha üleujutusi. Kui meeldiv! Või noh...tegelikult oligi meeldiv see vihm ja jahedam kliima vahelduseks, muidu oli nii kuiv ja lämmi kogu aeg.

Sõin perega hommikust, tegin platanos fritosid ehk põhimõtteliselt praebanaane queso ja cremaga. Nii maitsev, nii maitsev! Väga meeldiv oli hommikul rahulikult oma kohvikest juua ja perega juttu ajada. Kuna päevaks mitte, kui ühtegi kohustust polnud ja keegi abi ka ei vajanud millegiga, siis läksin oma tuppa, võtsin teki ümber ja panin dokumentaalfilmi nimega "The Secret" mängima. Pärast olin supermotiveeritud oma elu muutmaks :D Põhimõtteliselt see käsitleb siis ligiõmbamise seadust või kuidas iganes seda eesti keeles öeldaks. Law of attraction. Põhimõte on see, et kõik, mida suudad unistada, seda suudad teha ja saavutada. Ehk kõik, kõik ja veelkord KÕIK on kinni mõttejõus. Kui täpsemalt seletada, läheks see postitus väga pikaks, aga 2 päeva olen mina küll nüüd ainult positiivseid mõtteid proovinud mõelda ja negatiivsed positiivseks ümber sõnastanud. Vaadake filmi või lugege samanimelist raamatut, kui te seda veel teinud pole, on väärt!

Päeval läks kodus tüliks. Tädid kaklesid omavahel ja üks muutus nagu emakaruks, loopis asju ja närvitses, tagus kätega vastu lauda, nuttis ja röökis. Ma ei osanud midagi teha, istusin lihtsalt ja vaaatasin silmad punnis peas, pole varem üldse midagi sellist näinud. Igatahes nüüd ta ütles, et enam meie majja oma jalga ei tõsta ja kellegiga siit enam ei räägi. Kes pidi kelle tütrest taga rääkima ja kes pidi lits olema, bla bla :D Täielik seebiooper, ausõna. Ja kuna mu nõbu kutt oli oma teistele jalgpallurist sõpradele minu telefoni numbri andud ning nemad olid hiljem hakanud mulle whatsappis sõnumeid saatma või välja kutsuma, ilma, et ma neile midagi vastanudki oleks, räägib tädi nüüd, et keegi siin majas seda nõbu peiksi ei salli ja nüüd mina olen ka nende sõnumite pärast asjasse segatud, MIDA IGANES :D Ütlesin talle eile juba ära, et pole minu probleem, mina pole asjaga mitte kuidagi seotud ja ei hakka end sinna segama ka, nagu tõesti...mida iganes :D

Reaalselt eile terve päeva veetsingi perega. Mu tädi Lily (kes tegelt on mu vanaema eksabikaasa õe tütar ja naaber meil), kutsus mind zumbasse. Seitsmest läksin ja üle ilusa nelja kuu, võiks öelda :D Alguses maestro ei teadnud, kas tundi anda, kuna ainult mina tahtsin ja ühele inimesele päris mõttetu teha. Lõpuks Lily ja veel kuskil kolm naist, kes kuuest seitsmeni olid juba trenni teinud, otsustasid, et teevad tunnikese veel. Kohe saabus ka veel üks teine tüdruk ja trenn võis alata. Uus õpetaja on, sest teine abiellus ja kohe hakkab sünnitama. Uus maestro on gei ja nii laheee on ta trenn! Eile tantsisime, salsa, cumbia, rumba jne stiilide sammud, ühendatud aeroobikaga. Nii meeletult tõhus ja lõbus!! Ja see õpetaja annab trenni kuidagi palju personaalsemalt, käib saalis ringi, annab nõuandeid, kuidas paremini saab, kiidab eraldi jne. Mulle meeldis ikka väga palju, kuid lõpuks olin päris surm :D Praegu Cancuni minekuni pean iga päev käima, et pekki kulutada :D

Pärast seda tulin koju, võtsin külma dušši ja läksin muidugi tlayudat sööma. Istusin kuskil kaks tundi seal, jutustasin pere ja teiste inimestega, lõpuks saabus Lara kah jälle Lagunasesse. Kõik said jälle palju naerda selle üle, miks mul sel nädalavahetusel pole luba peole minna. Vanaema, tädid ja kõik ütlesid, et ikka läheks natukeseks ajaks, aga ei hakand mässama, pärast kuni Eestisse tulekuni välja ei saa. Kuigi suht kurb seis oli küll, telefon oli ikka jumala punane, kõik helistavad, saadavad sõnumeid ja küsivad, et mis teen ja kas välja lähen ja mis kõik. Aga ei. Eile oli muidu Hectori ärasaatmise pidu, läheb Tuxtlasse tööle haha :D Ma tulin koju ja panin filmi jälle mängima, ei jõudnud vaadatagi, kui juba magasin.

Kõigil neil, kes kunagi tlayudat söönud, hakkab suu vist vett jooksma selle peale :D Tegin tädi söögikohas pilti. Ülevalt alla, vasakult paremale : valmis tlayuda, laim, tortillad, millest tlayuadt valmistatakse, megaterav ja vürtsikas salsa, choriso (see mingi vorst, mida keedetakse), kapsas, purustatud oad, liha ja quesillo (midagi juustu sarnast). MA VANNUN, et Eestis teen tlayudasid, kui tagasi jõuan!

No comments:

Post a Comment